Monday 31 December 2012

Selamat Pagi (Quick Update)

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. "Quick update" blog saya sebelum saya berkarya dengan topik selanjutnya. 

Lepas solat Subuh tadi terus pergi joging di kawasan pantai. Sekarang jam dah menunjukkan pukul 8:11 minit pagi. Ada lebih kurang 5 minit je lagi untuk saya mengemaskinikan blog ini sebelum saya meneruskan aktiviti pagi ini. 

Pukul 08:45 kena keluar dari rumah untuk bawa mak ke Hospital Putera. Kalau lambat keluar nanti takut dapat nombor giliran jauh ke belakang..hehehehe...temujanji dengan doktor jam 09:30 pagi. 

Dengan izin Allah, diharap semua urusan berjalan dengan lancar. Nantikan celoteh seterusnya dari saya selepas ini. 

Sampai jumpa lagi..tata titi tutu

Senyum selalu dan selamat pagi semua :) 

No comments:

Post a Comment